Bedankt allemaal! - Reisverslag uit Gramsbergen, Nederland van Elsemiek - WaarBenJij.nu Bedankt allemaal! - Reisverslag uit Gramsbergen, Nederland van Elsemiek - WaarBenJij.nu

Bedankt allemaal!

Door: Elsemiek

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

11 November 2009 | Nederland, Gramsbergen

Lieve familie, vrienden en kennissen!

Allemaal ontzettend bedankt voor de geweldige kado's. Vond het allemaal super leuk! Had nooit durven dromen dat ik ooit in het bezit zou zijn van een 'storm & survival kit' (for overnight emergency's) en een 'mobile swing' (voor de mensen die het niet kenden, net als ik zelf, dat is een oplader voor je mobiele telefoon waarbij je geen stopcontact nodig hebt, maar middels een hendel die je een aantal minuten kunt ronddraaien, zodat je 2 minuten kunt bellen).
Doet me goed om te zien dat er wordt meegeleefd met mijn reis avontuur. GEWELDIG!

Indien mogelijk zal ik via de reisverslagen jullie op de hoogte proberen te houden. De adressen staan ook genoteerd, in een super mooi boekje (ook gekregen) dus allicht valt er nog een kaartje op de deurmat!

Liefs Elsemiek

  • 17 November 2009 - 17:04

    Pap En Mam:

    Hey die Miek. Als je deze reaktie leest ben je al in Sydney. We hopen dat je een voorspoedige reis hebt gehad en zien uit naar je eerste reisverslag en indrukken. Geniet ervan dat zal vast lukken.

  • 18 November 2009 - 16:56

    Gerrit En Betsy :

    Elsemiek we hopen dat je goed heelhuids over bent gekomen en we zijn erg nieuwsgierig naar je reisverslag

  • 18 November 2009 - 18:48

    Bram Mollen:

    Heeee nichtjee.

    Alles goed daar in Australië? ik hoorde dat je mamma vanmiddag al aan de telefoon hebt gehad. maarja zorg dat je geen ongelukken krijgt en veel succes daar.

    x Bram!

  • 18 November 2009 - 19:24

    Jasmijn:

    En, hoe bevalt het daar?? Ik hoop dat je daar beter weer hebt dan hier, want hier is het prut! Ben super nieuwschierig!! En ik vond je feestje super gezellig, de foto's zijn erg leuk geworden! je hebt het boekje meegeomen? Leuk!!
    Heel veel liefs

  • 19 November 2009 - 16:25

    Siemeling1@gmail.com:

    Lieve Elsemiek,
    Hoe gaat het met je. Lekker warm daar? Ben je de vliegreis nog een beetje doorgekomen ? wat een eind he? Hoe lijkt het daar is het mooi in Sydney. Wat hebben jullie allemaal al gedaan ? Ik heb heel veel vragen maar het belangrijkste is dat het goed met je gaat en ook met Anouk natuurlijk.
    Lieve groeten van mij en ook voor Anouk, Gerry

  • 19 November 2009 - 19:36

    Bert & Hettie:

    Hey Elsemiek.
    We hebben gehoord dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier en geniet ervan. We zullen met plezier je reisverslag lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gramsbergen

Elsemiek

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 15179

Voorgaande reizen:

17 November 2009 - 23 April 2010

Elsemiek & Anouk in Australië

Landen bezocht: