(Almost) ready for take-off! - Reisverslag uit Gramsbergen, Nederland van Elsemiek - WaarBenJij.nu (Almost) ready for take-off! - Reisverslag uit Gramsbergen, Nederland van Elsemiek - WaarBenJij.nu

(Almost) ready for take-off!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

03 November 2009 | Nederland, Gramsbergen

Sinds het begin van mijn middelbare school carrière wist ik dat ik na het behalen van mijn diploma iets van de wereld wilde zien. Welk land of op welke manier wist ik toen nog niet. Maar nu is het bijna zover, over twee weken gaat het avontuur beginnen en stap ik in het vliegtuig naar Australië! Daar zal ik (hopelijk) zes maanden verblijven.
Op een aantal dingen na, is nu alles geregeld. De route is bekend, visum is goedgekeurd! Heb al afscheid genomen van mijn collega's van de Zwieseborg, die ik ontzettend zal gaan missen! Zal zeker schrijven in het reisdagboek dat ik van ze heb gekregen.

Ook ben ik sinds kort de trotse eigenaar van een heuse backpack die tijdens mijn reis ongetwijfeld mijn beste vriendin (heb de speciale dames uitvoering ;)) zal gaan worden! Echter loop ik al dagen te denken wat zal ik wél meenemen en wat niet, gezien ik gewend ben om met 20 kilo, aan bagage, wegende koffers op pad te gaan.
De komende dagen worden er nog inkopen gedaan voor de afscheidsfeestjes, ga ik nog tonnen aandacht schenken aan familie, vrienden en natuurlijk mijn vriendje en her en der nog een beetje lezen over Australië.

Op 18 november komen Anouk ik aan in het land van de kangoeroe's (Sydney) vervolgens is het de bedoeling om naar Melbourne te reizen (evt. Tasmanië) dan Adelaide de outback in om daarna naar Nieuw-Zeeland af te reizen en dan van Brisbane naar Cairns.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden!

Liefs Elsemiek

  • 07 November 2009 - 15:05

    Siemeling1@gmail.com:

    Lieve Elsemiek,
    Ik wens je heel veel goeds in Australie. Geniet van het avontuur. Natuurlijk zal ik je missen maar het is fantastisch dat je dit gaat doen. Dus ga ervoor.
    Liefs Gerry

  • 08 November 2009 - 15:38

    Frida Ter Wijlen:

    Elsemiek wij wensen jou heel veel plezier en geniet van alles daar.
    Een hele fijne tijd.
    Groetjes Frida en verdere familie


  • 08 November 2009 - 18:43

    Trees:

    He Elsemiek ga je droom achterna dan kom je er van zelf.een hele fijne tijd in Australie.
    groeten fam.Pelgrom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gramsbergen

Elsemiek

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 15180

Voorgaande reizen:

17 November 2009 - 23 April 2010

Elsemiek & Anouk in Australië

Landen bezocht: